Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów
na stanowisko:
gospodarz obiektu w Placówce SG w Dołhobyczowie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Placówka SG w Dołhobyczowie
ul. Partyzantów 15B
22-540 Dołhobyczów
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- utrzymanie w należytym stanie dróg wewnętrznych i miejsc parkingowych na terenie obiektu
- utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych na terenie obiektu i terenie przyległym
- wykonywanie czynności porządkowych i konserwacyjnych na terenie placówki
i w jej obiektach - wykonywanie bieżących napraw powstałych w wyniku eksploatacji obiektów i urządzeń
- nadzór nad wywożeniem nieczystości stałych
- stały nadzór nad sprawnością przyrządów kontrolno-pomiarowych, działaniem urządzeń bezpieczeństwa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku
- brak współpracy z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- list motywacyjny
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia prawa jazdy kat. B
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach aplikacyjnych - jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do dnia 02.08.2024 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
Dokumenty należy przesyłać pocztą na wyżej wymieniony adres lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem w godz.: 7.30-10.00 i 12.30-15.30 w dni robocze.
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
INNE INFORMACJE
Planowana data zatrudnienia: 19 sierpnia 2024 r.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 4300,- zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania
co najmniej 5 - letniego stażu pracy.
Rodzaj umowy o pracę: umowa na okres próbny 3 miesiące.
Czas pracy w podstawowym systemie czasu pracy; 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie
w godz. 7:30-15:30.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych:
nr telefonu / adres e-mail. - W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia
31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. - Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy poza korpusem służby cywilnej”. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia oferty.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (82) 568-53-38.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
- Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.
- Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również
do organizacji międzynarodowej. - Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. B, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1pkt a),
która może być w dowolnym czasie odwołana. - Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
- Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania
i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. - W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.
- Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.