Dokumenty od kandydatów do służby w SG, przyjmowane są za pomocą elektronicznego modułu, który znajduje się na stronie internetowej NOSG lub w siedzibie oddziału w Chełmie, po wcześniejszym wyznaczeniu terminu i konkretnej godziny do ich złożenia. Zapisy kandydatów zainteresowanych złożeniem dokumentów odbywają się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 pod nr tel. 82-568 50 92 lub 797 337 619.
Istnieje też możliwość umówienia terminu złożenia wymaganych dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej (w treści e-maila należy podać imię i nazwisko tylko jednego kandydata oraz nr telefonu): nabor.nadbuzanski@strazgraniczna.pl.
Dokumenty przyjmujemy w komendzie Nadbużańskiego Oddziału SG w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30
Służbę w Straży Granicznej może pełnić osoba:
- posiadająca wyłącznie obywatelstwo polskie,
- o nieposzlakowanej opinii,
- niekarana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- korzystająca w pełni z praw publicznych,
- posiadająca co najmniej średnie wykształcenie,
- posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej,
- dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce: NABÓR DO SŁUŻBY